SÍN és VÁGÁNYMEZŐ SZÁLLÍTÁS
- A WPA és WPS automatizált szorítórendszereket használ a kocsin anélkül, hogy kezelőkre lenne szükség, biztosítva a kezelők és a munkaerő biztonságát
- A kocsi hosszabb hossza lehetővé teszi a munkaterület gyorsabb előkészítését, szükségtelenné teszi a kitérő szétszerelésének szükségességét, ezáltal gyorsabb és hatékonyabb munkavégzést és rövidebb helyszíni birtoklási időt biztosít.
- A WPA és WPS hézagszabályzóval és szorítószerkezettel van felszerelve. Ez biztosítja a biztonságos, gyors és felhasználóbarát működést
- Ezt a rendszert a legtöbb vasúti infrastruktúrán üzemeltetheti, még éles felsővezeték alatt is, így a legtöbb vágányépítési/felújítási módszertan számára életképes megoldást jelent.
MŰSZAKI ADATOK
(A műszaki adatok tájékoztató jellegűek)
| Kocsi hossza | 28 m / 92 ft. |
| Teljes tömeg | 80 t |
| Munkaterhelés | 30 t |
| Működési sebesség | 100 km/h-ig |
TARTOZÉKOK:
- Kiterjesztett megfogóbilincs
- Lábhosszabbítás
- Sínhez rögzítő készlet
- Az LRS (Long Welded Rail) szállítóvonat TLR modell egy konfigurálható megoldás az összes vasúti szállítási igényhez. Teljesen szállítható kocsikkal, vagy különálló felszerelési modulokra (szabadsínpadok, fixpontos sínpadok, biztonsági ajtók) szétválasztható segédkeretre szerelve
- A bilincsek bármilyen típusú lapos fenekű sínprofilhoz illeszkednek, sokoldalú felszerelést kínálva bármilyen típusú helyszínhez
- A berendezés robusztussága alacsony szintű karbantartást tesz lehetővé, és hosszú élettartamot biztosít
MŰSZAKI ADATOK
(A műszaki adatok tájékoztató jellegűek)
| Utazási sebesség | 80 km/h (50 mph) |
| Rakodóképesség | Akár 30 sín (3 szint 10 sínből) |
| LWR (hosszú hegesztett sínek) hossza | 108-432 m |
| LWR betöltési módszer | Felültöltés (gyárban portálokkal vagy vezetőállomással) |
| LWR befogás | Kézi |
- A WTC rövid sínszállító kocsik lehetővé teszik a sínek gyors be- és kirakodását a pálya mindkét oldalán vagy az egyik oldalon anélkül, hogy elhagyná a hasszelvényt. Mivel a felsővezeték feszültség alatt és a szomszédos vágány lezárása nélkül tud dolgozni, a telephelyek teljesítménye így biztosított.
- A merev daruknak, automatizált és távirányítós rendszereknek (wifi képernyős rádióvezérlés) köszönhetően jelentős lejtés esetén is a kezelő szabályozza a vágányok közötti pályát és a sínek elhelyezkedését.
- A távirányítós nyitható/zárható biztonságos sínes tárolóállványokkal felszerelve nincs szükség beavatkozásra a kocsin, ami nagymértékben csökkenti a helyszínen dolgozók kockázatát.
MŰSZAKI ADATOK
(A műszaki adatok tájékoztató jellegűek)
| Konténerkocsi | S60 típus (Sgns/Sgnss) |
| Nyomtáv | 1435 mm |
| Maximális menetsebesség | 100 km/h (62 mph) |
| Rakodóképesség | Akár 24 sín (12 sín a bal oldalon, 12 sín a jobb oldalon) |
| Sín hossza | 12-18 1 vagonon |
| Daruk száma kocsinként | 36 m 2 vagonon |
| A daru helyzete kocsinként | 1-től 4-ig a modelltől függően |
| A sín be- és kirakodásának átlagos ideje | A kocsi hossztengelye szerint |
| Minimális görbületi sugár | Oldalról oldalra mozgatható a kocsi oldaltengelyének megfelelően |
| Maximum tuti | < 2 perc |
| Maximális gradiens | 150 m |




